Friday 6 March 2009

I've been tagged

Today I've been tagged by my sisters via their blog and FB. Aku ni bkn jenis rajin nak buat benda2 cam ni... Tp klu dah kene tu, buat gak la...

1) Make a list of what u want on your birthday

2) The list should be 10 numbers

3) post the image of this award to your posting

4) give it to 10 frens of yours

So, this is what I wish for

1. Rumah sederhana besar, tp muat2 la klu famili aku nak dtg bertandang... Besar sgt tak larat nak maintain...

2. Kereta yg sesuai ngan aku (tak mo besar2 sgt sb tak larat nak maintain and byr roadtax)

3. Beauty and slimming program for me to look good...:D

4. Laptop + wireless internet (boleh aku berblogging sentiasa)

5. kalau lah ada org bagi duit kat aku agak2 dlm rm 1 juta, ok gak, tak yah le aku keje (Aku tak nak kad kredit je, sb hutang nnt nak kene byr gak. Unless hutang pun ada org byrkan.

6. Holiday trip with famili + adik bradik sekali (Tak kira kat mana skali pun)

7. Klu dlm masa terdekat ni, klu boleh nak perabot rumah sb nak masuk umah baru ni, duit tak de nak beli perabot... hehehe

8. Aku nak barang kemas gak, cam gelang mas, cincin, rantai, gelang kaki (Tp tak de la cam mami jarum....)

9. Honeymoon berdua je dgn hubby...(ok gakkk)

10. But at this moment (masa aku tgh tulis ni) benda yg aku nak adalah cuti yg panjang, dpt balik kg, rehat2 kat kg, makan masakan umi, sambil main game ngan anak aku (Adik2 yg lain digalakkan join bersama)

Antara wishes yg aku paling nak.... Klu benda ni jd reality, alangkah bahagianya hidup aku. Antara satu syarat lg, aku nak kene tag to 10 other friends?? Tak cukup list la... Org yg dlm list aku dah kene tag ngan adik aku, Ya...

1 comment:

EdaManAli said...

11. I wish, one of ur 10 wishes will come true...