Thursday 5 March 2009

Aizara's 1st handwriting


Last week evening, aku ngan hubby duk ghalik tgk tv, tetiba Aizara jerit, "ibu, citer ibu..." Pastu aku tanya dia, mana? Ni dia tunjuk kat peti ais. Aku pun gi kat peti ais nak tgk apa dia buat... Rupe2nye dia duk menulis kat small pad kat peti ais. Pastu dia tunjuk la apa yg dia tulis... Dia tulis no channel kat astro. Dia dah assign each channel for each of us...

811 (one of the sport channel) - citer abah
411 - citer ibu
613 - citer Aizara

Rupe2nye dia dah pandai menulis nombor.... Alhamdulillah.... nasib baik kat taska yg aku hantar Aizara tu ada program utk bebudak besar Aizara. It's not a formal program or class, but at least diorg ada gak ajar menulis, membaca, melukis, mengaji... Ada setengah parents dah antar anak diorg besar Aizara ke sekolah tadika yg proper. Tp aku nak antar Aizara tahun depan, bila umur dia 5 tahun. Biar dia enjoy dulu ngan kawan2 dia kat taska.

2 comments:

EdaManAli said...

yeay! aizara dh pndai menulis...

EdaManAli said...

one more thing, clock tu xcomeiii...tkr lain laa...