Friday 12 December 2008

Trip to Bukit Merah Lake Town Resort


Next week aku kene outstation ke Bukit Merah Lake Town Resort. Sejak dari minggu lepas lagi kepala aku tak habis2 fikir pasal trip ni. Bukan apa, this trip suppose to be fun but at the end it's gonna be bored and not fun. This is what I feel now. Sebabnya, aku kene tinggal anak kesayangan aku ni kat adik aku. Pada awalnya aku plan nak bawak dia sekali. Tapi 'baby sitter' sementara aku (adikku la tu, yg no. 6), mintak nak balik kampung. Puas aku pujuk dia ikut aku, tp dia nak gak balik kampung.... So, I have no choice selain bg dia balik... So, sekarang, aku rasa berat hati nak gi outstation. Lebih2 lagi I have to drive alone and leave my princess for 4 days... Poor her... Cam mana la nak pujuk anak aku tu, supaya duk ngan auntie dia? Dah lama dia tak kene tinggal...

1 comment:

EdaManAli said...

bwk ja laa aizara ngn baby sitter br dia tu. srh baby sitter tu bwk ank dia skali...much2 fun then...