Friday 12 December 2008

Grrrr.........


I'm not in the good mood this morning... Pagi ni agak kelam kabut bersiap pegi ofis... Kene iron baju, kejutkan husband, mandi, mandikan anak, siapkan diri sendiri, siapkan anak, siapkan baju dan susu anak, tengok2 jam, aku lewat lagi... So, bawak kete pun cam pelesit, laju, pastu, sibuk mencilok sana sini... Sampai kat exit nak masuk ke Pejabat Kerajaan di Putrajaya tu, ada plak sorang mamat ni, bawak kete ala2 kura2 gitu... Bila aku nak potong je, dia tekan minyak kasi laju sikit... Nyaris2 nak bergesel... Aku punya la menyumpah dalam hati.... Pastu masa aku nak antar anak aku ke taska plak, ada satu kete ni duk tunggu kete depan nak reverse ke nak parking ke, aku pun tak tau... Dah aku nak kene tunggu plak... Dah la aku ada meeting pukul 9 ni... Sekali lagi aku maki hamun dalam hati... Huh!!! Tak tau nak marah kat pemandu ke or Putrajaya Holding, sebab built office building without considering parking for public. Mana2 kelompok (parcel)pun pegi, sama je senarionye... Ramai public mengeluh... Yang aku peliknye kenapa tak de corrective action on this matter???

1 comment:

EdaManAli said...

marah nmpk...sapa srh bgn lmbt...huhuhuuu...