Friday 21 March 2008

Finally I finished it all....


After 2 week I've been struggled to finished 3 assignments in a row, now I'm free..... With Ester break, Ester feast and Ester sales, I feel so alive now.... Lots of time for me and my daughter... Lots of leisure time to spend... Oooowwww, what a wonderful world!!!! Tersangatlah leganye bila semua assignment dah siap and dah submit.... Cukuplah dua minggu berhempas pulas dgn journal2.... Sampai bilik semak macam tongkang pecah, Aizara plak lack of attention, main sorang2, tido sendiri, dapur berkecah, kain tak berbasuh, tak bersidai dan tak berlipat. Aku tersangatlah tidak larat....

Agak payah jugak belajar and jaga anak ni.... Sorang plak tu. Mana nak buat assignment, mana nak jaga anak, nak buat susu, nak masak dan buat keje rumah. Sebelum ni, aku selalu share house chores and jaga anak ngan hubby. Dia selalu tolong aku, malah aku sebenarnye di"pampered" by him. Byk keje2 rumah, hubby aku yg buat. Tugas aku, cuma jaga anak je supaya tak meragam. Selebihnye, dia yg buat. Bila dah sorang kat sini, dgn tanggungjawab terhadap study dan anak, sometimes aku rasa sgt letih dan aku need a break. Sampai muka pun terkena outbreak. Tak sabar nak habiskan study ni. Tinggal 6 bulan saja lg, and lepas tu, aku kembali kepada kehidupanku yg normal. Oooo, tak sabar rasanye nak balik Msia....

1 comment:

areed razman said...

thanx for reading my blog. teruskan membaca ye! =D!